Voorjaarsthemabijeenkomst

Zuid Oost Zorg

Platform Passie voor Zorg en Zuid Oost Zorg presenteren:

Een voorjaarsthemabijeenkomst over
Leefplezier & Werkplezier

Wanneer: donderdag 9 april 2015 15.00-17.00u
Waar: Zuid Oost Zorg - Neibertilla, Burg. Wuiteweg 140 in Drachten
Doelgroep: Het thema is in het bijzonder interessant voor leidinggevenden en medewerkers in de ouderen(welzijns)zorg

Het wordt een bijeenkomst met een bijzonder karakter. Met ruimte voor meer medewerkers uit de organisaties van het platform Passie voor Zorg. We willen aansluiten bij de vier pijlers voor goed ouder worden (van Joris Sleats): leefplezier, ontmoeten, bewegen en goed eten. We gaan daarbij nader in op Leefplezier & Werkplezier. Er zullen twee korte inleidingen gegeven worden met daarnaast een verrassende invulling van dit thema en veel ruimte voor interactie.

1.      LEEFPLEZIER
(door: Annemarie Ruesen)
Over Sûnenz: Ouder worden biedt mogelijkheden en kansen! Sûnenz wil de mogelijkheden en leuke kanten van het ouder worden laten zien. Het is belangrijk dat ouderen zelf de regie houden. Dit kan doordat ze gerichte informatie krijgen, ook preventief. Dat ze aan interessante en leuke activiteiten (kunnen) deelnemen en als het nodig is een juiste diagnose krijgen met passende behandeling. Dit geeft ouderen echt de kans om lang en plezierig thuis te blijven wonen. Sûnenz is een centrum voor ouderen en biedt diensten aan ouderen, huisartsen en andere relevante partijen.
2.      WERKPLEZIER
(door: -wordt nader bekend gemaakt-)
Over ‘Een leven lang leren’: Iedereen kan leren van elkaar, van stagiairs tot ervaren professional. Van directeur tot zorg-assistent. Hoe doe je dat optimaal? Hoe blijf je geïnspireerd en gepassioneerd in je werk?

Er is een beperkt aantal deelnemersplaatsen. Meldt u vóór 31 maart aan via bas.vandersijde@jannes.nl

Help mee om de passie voor zorg
       boven water te houden!